Nekad Swagdrip | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swagdrip

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2006

Vad heter du på discord? Swagdrip#4028

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00-20:00 på vardagar.
16:00 eller tidigare till 02:00 på helger

Hur länge har du spelat på Unive? En stund nu men började spela när den hette multistaden

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle kickat/bannat folk som inte beter sig och inte kan följa reglerna på servern

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt för det händer grejer hela tiden jag blir vdmad/rdm ganska ofta och då kan man inte göra så mkt åt det

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror jag kan göra en server till en bättre plats för jag är med om grejer som händer hela tiden och jag brukar spela ganska sent på helger och då börjar folk bryta mot regler det hände mig igår blev nedslagen sen blev jag påkörd och man blir ju inte jätteglad av det man vill ju bara få bort dom det är därför jag vill bli servervakt

Varför ska just du bli servervakt? För jag tror att jag skulle göra ett bra jobb på eran server och jag ska jobba så mycket jag kan för att få bort personer som beter sig som skit på eran server jag vet själv att jag har några bans och jag tycker att jag var helt dum i huve jag själv när jag spelade då

Varför vill du bli servervakt? Jag vill få bort folk som inte beter sig inne på eran server tycker det är svinjobbigt med folk som skiter i allt och rdmar/vdmar och bryter mot alla sorters regler i spelet

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har inga för jag har aldrig varit staff eller något liknande på en server men det är därför jag skulle velat bli det nu och jag tror jag lär mig det snabbt

Är du whitelistad på serven? Japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans yes jag har haft några bans förut men då kunde jag knappast reglerna och har inte haft ban på länge nu för att jag vill spela seriöst nu och ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka