Nekad Sw1xy | Medlem ansökning [jojo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sw1xy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? malte5135

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Eriksson och han har en fru som heter Lisa, Lisa är 23 år gammal som Isak. Isak och Lisa gillar att kolla på film tillsammans och även laga mat tillsammans med varandra. Isak jobbar inte någonstans just nu men Lisa jobbar som en mekaniker på Mekonomen. Det som Isak gör på fritiden är att träna lite mage, ben och armar för att kunna bli en polis. Isak kan just nu simma ungefär 1326 meter som en 23 åring. När båda Isak och Lisa är lediga så brukar dem kolla på en serie, träna och plugga till polis och träna lite som en mekaniker. Isak har just nu en volvo v70 men han vill ha en ferrari, Lisa har en Nissan Titan. Båda 2 är lite bil intresserade så dem vill ha många bilar i sitt garage. Isak vill köpa en villa uppe i winewood och det Lisa också men just nu har dem inte pengarna till det så Isak sattsar för att få ett jobb som han både gillar och endå tjänar rätt så bra på. Isak har alltid velat bli polis det är det ända han har tänkt på när han växte upp, det ända han gjorde när han egentligen skulle gå och lägga sig när han var ung var att träna lite mage och armar för han var redan stark i benen. När Isak var ung så körde han i ett fotbollslag som ligger långt söderut i landet. På början av deras serie så vann dem med typ med 9-1 men efter den matchen så började dem förlora lite matcher tills dem börja möta serieledarna då vann dem med 5-4. Efter den matchen så mötte dem ett annat bra lag och då vann dem med 8-0, efter den matchen gick det mycket sämre och började förlora matcher.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att köra väldigt bra rp och säga till mina vänner att köra denna server.
Jag kan även bidra med att reporta när jag ser någon göra något som man inte får tillexempel rdmar eller vdmar.
Om jag märker att någon metar så kommer jag skriva i OOC att han ska sluta meta och att jag har reportat honom och sånt.
Jag kan även bidra med att streama lite på twitch och tiktok sen lägga upp lite youtube videos då dem kända nu har lämnat denna server som är tragiskt. Jag vet att jag skriver på fel ställe men jag har varit medlem här innan men då råkade jag lämna dc servern så nu gör jag en ansökan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda parterna ska få en chans att rpa.
Tillexempel jag gör ett bankrån och då väljer jag inte en bil som kör i 400 km/h och har skottsäkertglas. För då ger man inte poliserna en chans att rpa ut scenariot, då kör man lite för makt och pengar med. Sen så även om man är en gissla i ett rån så ska man inte bara springa iväg från scenariot så man ska rpa ut det scenariot och inte bara dra där ifrån.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att jag har kollat på många streams, videos och sen så kollade jag även när mina vänner rpade på unive när jag laddade ner FiveM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka