Nekad Sw1xy | Chef-jobb ansökan (Securitas) [uFraqz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sw1xy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag söker till Securitas chef då Adam ska sluta eller redan har slutat.

Vad heter du IRL? Jag heter Malte Axelsson IRL.

Vad heter du på discord? Jag heter Malte#5135 på discord.

Hur gammal är du? Jag är 13 år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelar i 1 år snart 1 o ett halvt år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att göra många nya sammarbeten även skaffa många anställda och fixa många utbildningar. Min plan om jag blir chef är att ha en utbildning varje helg och sen försöka ta intervjuer varje dag då det är väldigt lite personer som jobbar där just nu sen skaffa många nya sammarbeten för just nu är det väldigt lite sammarbeten så det blir liter tråkigt att jobba på Securitas! Sen kommer jag försöka göra mina anställda så bra som möjligt så jag kommer ta upp nya saker på utbildningarna så dem lär sig mer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag gillar att skydda städer och laga bilar och sånt så just nu vill jag ju bli chef på Securitas så jag kan skydda unive staden mer än vad den redan är! Som t.ex. skicka enheter till ställen som Securitas har samarbeten med om det behövs sen ska jag försöka fixa att man kan ha minst en enhet vid varje samarbete! Sen så har jag redan varit securitas 2 gånger. Och sen såklart skaffa nya vänner.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ofta, när jag kommer hem från skolan till typ 9 med pauser emellan. Sen onsdagar och söndagar har jag träningar i 1,30 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag spelar för det är roligt inte för att bli chef. Jag gillar servern så jag spelar för det är roligt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst eran regler och har kunnat dem sedan jag blev medlem.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka