Nekad Sw1xy | Chef-jobb ansökan [R1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sw1xy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag söker till Securitas chef

Vad heter du IRL? Jag heter Malte.

Vad heter du på discord? Malte#5135

Hur gammal är du? Jag är 12 år snart 13.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelar på unive sedan 2021 sen blev jag medlem hösten 2022.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att skaffa många nya sammarbeten med stora företag så dem anställda får mycket att göra. Jag kommer även skicka ut i /annons att vi tar intervjuer varenda dag sen så kommer jag göra minst en utbildning varje vecka. Jag kommer försöka få så många anställda som möjligt så staden blir så trygg och säker som det går. Jag kommer även skicka ut i information kanalen Securitas har att de ska skicka ut en annons att vi är ute och åker och att det bara är att skicka i jobb appen om dem behöver hjälp med något. Jag kommer även göra massa små utbildningar så att dem anställda visar hur dem gör i ett scenario och hur dem hanterar sin tazer, batong och även deras radio kommunikation. Jag kommer sätta nya regler som jag tycker är bättre och jag tror att dem anställda också kommer tycka det. Jag kommer göra så att dörrvakter inte ska få vara på piren väktare och upp ska få vara på piren. Sen såklart kommer jag ha roligt och skaffa många nya vänner och det hopps jag att dem anställda också gör!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Securitas ca 4 gånger sen har jag varit rekryterare där 2 gånger så jag vet hur man hanterar openpanel saken. Sen så gillar jag att skydda städer samt byar så nu vill jag bli Securitas chef så jag kan skydda dena stad med mina anställda. Jag kollar även på youtube mycket när det är lite om Securitas hur man gör som chef och mycket mer. Min karaktär är stark samt snabb så han är bra på att fånga sånna som springer ifrån en och det inte är nödvändigt att använda tazer så det är en till erfarenhet.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 1-7 timmar per dag på vardagar sen på onsdag så blir det kanske 1-5 timmar för då har jag träning. På fredag och lördag så blir det 1-8 timmar. På söndag blir det 1-6 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag göra!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag och jag har kunnat dem hela tiden

Nekad, utveckla mer du är på god väg till att gå vidare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka