Nekad Sw1xy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sw1xy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384320693/

Ditt Hex-ID: steam:110000154e15ab5

Vad är din discord tagg? malte5135

Vem var det som bannade dig? zoxx

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-01 121035.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte ut på patrull som civilare så trodde staffen säkert att jag inte var en polis så han bannade mig efter scenariot men jag skulle aldrig göra terrodåd och jag längtar tillbaka till rpn på unive och tänker på att köpa krim med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte ut på patrull som en civilare sen så fick vi larm om ett gängkrig och så åkte jag dit som en civilare och så behövde vi som poliser skjuta rätt så mycket för gett gäng började skjuta mot oss med rätt så mycket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig bann då jag bara åkte på skottlossning som en civilpolis och så började ett gäng skjuta mot oss så vi började skjuta tillbaka som självförsvar så vi inte skulle dö för man ska ju värna sitt egna liv det står ju det i reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg så många men några kommer jag ihåg.
1. (VDM) Jag var och åkte bil och så kom det en person framför min bil så jag körde på honom sen blev jag bara bannad.
2. Mask på sjukhuset och det var när jag var icke medlem och inte hadde koll på reglerna riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra någon skillnad för att jag värnade bara om mitt liv som man ska göra och de tjatar ni ju att man ska göra och då ska man ju även värna om sitt liv som om att det var IRL.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig om min bann att jag ska skjuta lite mindre om det blit skottlossning och bara ta mer gömt ställe så man inte behöver bli skjuten så mycket och så behöver inte jag skjuta lika mycket heller.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det!

Utveckla gärna och förklara lite bättre nästa gång så att man förstår vad som hänt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka