Inaktuell Sw1xy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sw1xy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Ditt discordnamn: Malte#5135

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag kan rätt så många staff saker sen har jag alltid varit intresserad att vara staff. Sen så vill jag gärna hjälpa folk som behöver hjälp till exempel om dem skickar en /report så kommer jag vara riktigt aktiv där, men jag kommer även vara aktiv i /help. Om någon skickar något till mig på dc så kommer jag svara där snabbt jag kollar dc varje typ 20 min sen så har jag även på så att jag hör ljud när någon skickar. Sen kan jag alla grundregler och jag tänker på dem när jag rpar som man ska göra. Sen om jag ser någon som gör fel kommer jag ju direkt banna eller om det kanske inte är så grovt bara kicka eller varna. Sen så ser jag flertals personer som lallar och sånt och dem vill jag då banna så att servern bli så bra som möjlig.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Måndag: 1-3 timmar
Tisdag: 1-4 timmar
Onsdag: 1-2 timmar
Torsdag: 3 timmar
Fredag: 3-6 timmar
Lördag: 1-6 timmar
Söndag: Osäkert

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har snart spelat i 1 år. Sen har jag varit medlem länge.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men jag är sv så jag kan många commandon men inte bara sv commandon.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså kriminell, donation och medlemskap ansvarig för jag är mest intresserad inom dem jag markerade.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka