Accepterad Sw1xy | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sw1xy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn IRL är Malte Axelsson.

Vad heter du på discord? Malte#5135

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Under dagarna spelar jag sen är jag ute i byn och även spelar fotboll när jag kan, såklart går jag även i skola.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag tror att jag snart har varit medlem i 3 månader men jag har knappast blivit bannad på servern.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kunde inte lägga in bilden men 5 gånger. Men nu blir jag knappast bannad.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har uppgifter att rpa men också kunna banna folk som gör något som är emot reglerna. Så man kan typ säga att dem är en undercover mod som kan banna kicka och allt som en vanlig mod kan göra. Så servervakter är typ hjälpare till MODS O HELPERS kan man säga, för det skulle varit svårt att hålla koll på servern själva för dem och det är därför servervakter kan vara med och hjälpa till fast rpa samtidigt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för jag ser många som copbaitar, vdmar, rdmar och även sunt förnuft. Jag reportar det men inget händer med dem för jag träffar dem efter typ 15 min igen. Och sen kan jag alla grundreglerna och allt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att du ser typ några du känner och gillar bryta mot reglerna men du väljer och inte banna för dem är dina vänner. Abuse är att revivar t.ex. dig själv eller dina vänner för att ha roligt. En till är att t.ex. reviva dig själv för att få mer hp eller reviva för att inte vara hungrig längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka