Nekad Sw1xy | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sw1xy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn IRL är Malte

Vad heter du på discord? Malte#5135

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: Skola, hemma, äta, spela, fotboll
Tisdag: Skola, hemma, äta, spela
Onsdag: Skola: hemma, äta, spela, fotboll
Torsdag: Skola, hemma, äta, spela, (ibland, ute i byn)
Fredag: Skola, hemma 14:00, spela, äta, spela lite fotboll.
Lördag: Vakna, äta , vara med familjen, spela lite, ute i byn
Söndag: Vakna, äta, packa, match, hemma, spela, äta

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen hösten 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte lägga till bilder men jag tror att jag har blivit bannad 3-5 gånger jag kan visa på intervjun om jag går vidare.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har som uppgift att hjälpa staffsen att banna folk som t.ex. lallar eller bryter mot reglerna. Servervakter är typ som undercover staffs fast dem kan inte noclipa och ha på togglename. Servervakter kan bara sv banna och inte banna som vanliga staffs, om servervakter sv bannar någon som ska bli bannad längre så får dem förlänga bannen och servervakt ansvariga förlänger banner.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag ser väldigt många som lalllar, rdmar och vdmar och dem vill jag banna så servern bli så bra som möjligt. Sen så tänker jag på alla grundregler när jag rpar men jag tänker ju såklart på dem andra reglerna med. Sen så kan jag alla kommandon som servervakter har.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man t.ex. har toggleid på i ett scenario och bannar dem som du t.ex. krigar mot så du inte dör.
En till abuse är att du revvar dig själv för att inte vara hungrig längre eller för att få mer HP så du inte dör. Korruption är att man kanske inte bannar eller kickar din vän bara för dem är din vän och du vill kanske inte betraida dem eller vad man ska säga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka