Nekad svullo.. | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svullo..

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? svullomeduza69

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Svullo Johansson 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? 1: Social 2: omtänksam 3: rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Svullo har haft en väldigt tuff uppväxt med föräldrar som har haft alkohol problem och skitigt helt i honom men det stoppade ej hans drömmar om att bli bil försäljare. Svullo var så insatt i bilar så han satt och pluggade om bilmärken och dems motorer och funktioner så han kan det mästa utan untan att behöva kolla efter. så drömen för hans framtid är att få många vänner och att kunna få bli bilfölsäljare

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och roliga senarion för både medlemar och icke medlemar för blir roligare och alla får vara med. men en sak jag älskar och har gjort på varje server man kört på så hjälper jag alltid nya spelare att komma in i rp världen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag hjölper till och låter hans cenario gå hans väg för att jag inte ska kunna avbryta den genom att bara paja. så det går ut att hjälpa motpartnens cenario att funka

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM NLR OOC Koruption inom yrke Meta cop baiting ej gotagbart rasism och nazism

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har svårt att vara inne på hälger på grund av skola och familje problem

Nekad.
Anledning:
Utveckla samtliga frågor

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka