Nekad Svullo | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svullo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? edvin

Vad är ditt discord namn? edvin

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle Larsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, lite dramtisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pelle Larsson är en snäll och målmedveten kille som alltid har haft stora drömmar. Han är uppvuxen med sin familj och har spenderat mycket tid tillsammans med sin pappa i deras garage. Där har de skruvat med bilar nästan hela tiden på fritiden. Det var där Pelle lärde sig hur motorer fungerar, hur man byter delar och hur viktigt det är att inte ge upp när något går fel. Hans pappa har lärt honom att man måste vara noggrann, ta ansvar och alltid göra sitt bästa, även när det är svårt. När Pelle gick i skolan har han alltid haft en stark känsla för rättvisa. Han gillar inte när någon behandlas orättvist och han försöker alltid hjälpa till om någon blir retad eller hamnar i problem. Han är en person som vill att alla ska känna sig trygga runt honom. Därför har han länge haft en dröm om att bli polis. Han vill kunna hjälpa människor på riktigt och se till att staden är en säker plats för alla. Pelle vet att det krävs mycket jobb för att bli polis. Man måste vara både fysiskt och mentalt stark, och man måste kunna fatta svåra beslut. Men han är redo att kämpa för det. All tid han har lagt i garaget har gjort honom lugn i stressiga situationer och bra på att lösa problem. Han tänker att det kan vara en fördel i framtiden, speciellt när det gäller bilar och trafik. I framtiden vill Pelle utbilda sig och visa att han är redo för ansvaret. Hans mål är inte bara att ha ett jobb, utan att verkligen göra skillnad och vara någon som folk kan lita på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra Social rp och jag är en bra rp spelare som inte tar ut något personligt och kan alla reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man sätter bra och realistiskt rollspel före sin egen vilja att vinna. Istället för att alltid försöka komma undan, skjuta sig ur situationer eller hitta orealistiska lösningar, accepterar man när det är rimligt att förlora. Det kan till exempel vara att ge upp om man är omringad, bli gripen av polisen eller låta sig bli rånad om situationen tydligt talar emot en. Tanken är att skapa en bättre och mer trovärdig story för alla inblandade, inte att behandla spelet som ett tävlingsspel där man alltid ska stå som segrare. Genom att acceptera konsekvenser och spela ut känslor som rädsla eller stress bidrar man till djupare och roligare rollspel. Det visar också mognad och respekt för andra spelare samt för serverns regler. I längden leder detta till bättre scenarion, starkare karaktärsutveckling och en mer levande spelvärld.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En gång bröt jag mot VDM i en annan server, men det var inte grovt och jag fick inte nån åtgärd och jag fick lära mig grunderna och hur man ska gå till väga

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, Rdm, suntförnuft, nlr, copbait, fear rp, combat loging

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men jag själv tycker jag rä en bra rp spelar och har bra erfarnhet av rp

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat din ansökan

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka