Nekad svullo | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xAzos

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? svullo#5066

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skola 8 till 4 sedan spelar jag till 11 på kvällen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad nu tror jag men jag har varit medlem länge innan det men blev av med den :(

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det finns ingen länk att bifoga ban men jag har fått 5 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. som Servervakt har jag ett ansvar att hjälpa staffs och helpers att se till att rp sköts snyggt i staden. Rapportera till staffs/helpers ifall grova regelbrott sker. Hjälpa folk som har svårigheter inom rp eller om dom inte förstår något. Dva bilar som står ingen använder som kan förstöra rp genom trafik blockage. Hålla koll på stadens rp nivå ifall det sker mycket lall. Speciellt runt piren, torget och sjukhuset då det är mycket folk där och kan vara lalligt. Ta hand om kicks och mindre bans.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag kommer kunna vara aktiv och jobba lite extra hårt för att få hela systemet att funka. jag kommer också försöka anpassa mig lite till att hålla mig på platser där det är mycket som händer t.ex. Piren. Jag kommer vara allärt på allt som händer och kommer också klippa allting hela tiden så att det alltid finns bevis. Jag kan också alla regler väldigt bra jag har läst dem 100 gånger och har dem i bakhuvudet hela tiden. Jag är också biträdande chef på Marja Lisas där det kan hända mycket rörigt och finns inte alltid staffs som hinner hjälpa till. Så för mig hade det varit väldigt skönt som servervakt jag skulle känna mig tryggare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. sv abuse kan vara om du till exempel använder idpeak i ett skottscenario för att se var folk står så du kan döda alla och vinna scenariot eller om du blir skjuten på så ressar du dig själv för att få mer hp så du kan vinna scenariot. sv abuse kan vara att du använder dina perms på felaktigt sätt eller bara att man liksom revva en under scenario som inte ska bli revvad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka