Accepterad Svoily123 | Medlem ansökning (E34) [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svoily123

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexis

Vad är ditt discord namn? Svoily

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Nurmagomedov, 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Stark och effektiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär planerar på att bli kriminell då han tidigare har sålt lite knark här och där men inte riktigt gått "all in" i krim rpandet. Framtidsplanerna för min karaktär är att börja starta upp ett gäng med hans barndoms kompisar som han gjorde bus saker med när han var liten. De alla har varit problem under deras uppväxt. De alla har alltid velat starta ett gäng då arbetslivet inte har varit en hit för dem. De alla har stora ekonomiska skulder då de inte har gjort smarta val i deras liv. Min karaktär har erfarenheter av bilar då han alltid har älskat bilar. Han har kört olagliga/trimmade bilar under hans liv då han gillar kicken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet av både svensk och internationell rp på fivem. Jag har rpat på servrar som vation, ortenwave och tidigare här på unive. Jag kommer inte vara jobbig och jag kommer säga till så att staffsens arbete är lugnt och inte stressamt. Jag kommer ej vara ett problem på servern utan jag kommer säga till så andra rpar bra för att jag rpar bra. Det är som att jag kommer smitta av mig då andra kommer börja rpa som mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan acceptera förlust då och då. Det är inte nödvändigt att alltid vinna scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, tidigare en gång då jag tog vapen men det var länge sen. Jag har lärt mig av det och inte gjort det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft, den viktigaste regeln enligt mig. Det är som en grundregel då ingenting funkar om man inte tänker logiskt. Utan logik funkar ingenting inom rpn då man alltid måste tänka logiskt på konsekvenser eller annat kan hända om man gör fel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har rpat i flera år då jag tidigare har erfarenhet av rpande på vation, ortenwave, unive och även fler servrar. Jag kan göra alla uppgifter som finns inom fivem till och med staff arbete.

Senast ändrad:
Hej, hittar inte din dc du får kontakta mig i PM

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka