Accepterad Svoily123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svoily123

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199066807612/

Ditt Hex-ID: steam:110000141f47d3c

Vad är din discord tagg? Namn: Svoily, Username: toalett_._._.

Vem var det som bannade dig? HYPEM

Bild på banmeddelande: fuwajfw.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var på sjukhuset och sökte igenom en grabb och tog hans vapen. Jag blev grupptryckt att ta vapnet för att mina vänner ville ha ett, jag ville verkligen inte göra det och jag ber om ursäkt för det jag gjorde. Jag cloggade för att jag blev rädd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukan och mina vänner hade sagt att jag måste fixa vapen åt dem, jag ville vara snäll och jag riskerade att få ban för att fixa ett vapen åt dem. Det var en död grabb på sjukan med massa vakter runt och då lootade jag honom och loggade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt ban och jag tycker det var rätt gjort av staffsen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror att jag har blivit svbannad tidigare men vet inte riktigt varför. Jag brukar inte bli bannad och det är verkligen en ny grej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha gjort det och borde ha tänkt på reglerna och konsekvenserna istället för att göra det jag gjorde. Jag lovar att jag inte kommer göra om det, jag kommer göra bättre av mig om jag bara får en andra chans. Jag lovar att jag inte kommer loota någon eller göra mer regelbrott då jag verkligen tycker det är kul att rpa på unive. Jag har lärt mig min läxa och om ni ger mig en andra chans kan jag garantera att ni kommer se bättre av mig i framtiden. Jag borde aldrig ha lyssnat på mina vänner och bara bett dem skaffa ett vapen själv istället. Jag kommer inte tänka på vapen mer och bara tänka på min rp istället. Jag ville verkligen inte skapa kaos eller något problem och jag kommer inte göra det igen. Jag var icke medlem och visste inte så mycket om reglerna men nu har jag verkligen lärt mig allt. Jag borde ha tänkt mer på vad jag gjorde och hur de påverkar andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att följa reglerna, tänka på konsekvenser och göra bättre av mig. Jag kommer inte visa sån här dålig rp mer om jag får en till chans. Jag har lärt mig reglerna nu och kan dem utantill och vill gärna göra bättre av mig i framtiden på unive. Jag kommer aldrig upprepa detta. Jag tycker verkligen om unive och har lärt mig att allting jag gör har konsekvenser och speciellt det där är extra grovt. Jag har även lärt mig att vad jag gör inte bara påverkar mig utan också dem runt omkring mig, det blev jobbigt både för personen som blev lootad och för staffsen i support och kommer inte göra sånna här konflikter i framtiden. Jag förstår varför jag blev bannad och har lärt mig min läxa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka