Accepterad Svoily | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svoily

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Svoily

Vad är ditt discord namn? Svoily#3273

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär hade en tuff uppväxt i grove street, det var mycket kriminellt som hände där. Lilla Svoily smittade av sig och började lära sig av de kriminella i grove street. Han började göra busiga grejer och följa med dem när de gör olagliga saker och när han växte upp så blev han bara mer och mer kriminell. Vid 18 års åldern åkte Svoily in i fängelset för grovt vapen innehåll. Hans fängelsetid var en tid där Svoily behövde tänka på vad han har gjort och tänka på vad han kan göra bättre. När han kom ut ur fängelset ville Svoily skapa ett nytt liv så han försökte skaffa jobb på Meca. Svoily kom på att det har blivit svårare för honom att hitta job pga hans register. Han försökte och försökte men kunde inte hitta något jobb så han gick tillbaks till kriminalliteten. Svoily gick och köpte ett vapen och bildade ett gäng. Gänget hette Temple Drive Families och det var det mäktigaste gänget i staden. Temple Drive Families kunde få tag i dracos och andra gäng försökte bli vän med temple drive families för det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan visa mogen och bra rp och jag vill försöka göra det bästa ifrån mig. Jag vill skapa scenarion som är både kul för mig och från den andra sidan för att undvika support ärenden samt göra det roligare. Jag rpar med suntförnuft och tänker mig för när jag rpar. Även om jag förlorar scenarion så vill jag göra rpn så väl utvecklad som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara försöker vinna scenariot för att vinna utan istället försöka hålla rpn bra och realistisk. Tillexempel om du blir jagad av en polis och sista utvägen är att hoppa ner från ett berg så ska man fortfarande inte hoppa ner för ett berg. När jag rpar försöker jag göra så att båda parterna har kul i scenariot.

Hur hittade du Unive? För länge sen sökte jag på swe i fivem och hittade det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka