Nekad SviggX | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SviggX

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071652937/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? Pr0lle#4442

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Jansson och är 21år som är en invandrare från albanien som är bortgift med en svensk kvinna som tyvärr har dött och då därför har Jansson som efter namn som inte är så vanligt om man är invandrare. Han har som nackdel med sitt liv att han har adhd och då han har en väldigt kort stubin så kaxar man mot han så kommer man inte därifrån utan en fight så att säga. (btw kommer inte fightas det är bara en del av min person beskrivning) Han har som intressen att samla på bilar och leva sitt liv som polis då han vill hjälpa samhället och inte förstöra det.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag spelar för tillfället bara på denna server och en till och jag vill bli polis för de andra jobb är så tråkig så känner att jag är redo att ta nästa steget på denna server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Är väll samma fråga som den innan men a för jag är redo att ta nästa steg och vill gärna bli polis.

Hur hittade du Unive? Igenom lite polare som säger att denna server är stor och bra rpande på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul scenarion och göra så alla känner sig vällkommna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? En annan och det är infinity men den är nerstängd nu typ så jag vill spela på denna och rpa som polis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka