Nekad SvettigPotatis | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvettigPotatis

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198797625225/

Vad är ditt namn i verkligheten? Manne

Vad är ditt discord namn? SvettigPotatis#6263

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Manne jag är elva år gammal snart tolv. Jag har alltid gillat Gaming och serier det är mina favorit intressen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag skulle kunna behövas i ett sånt samhälle som multistaden jag tänker t.ex på mekonom eller något sånt man kan behöva i ett samhälle

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att många behöver fler som kan hjälpa till i samhället som polis, ambulans eller brandkår t.ex.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom en av mina vänner så jag testade och det var jättekul så sen började jag titta på multistaden på youtube och sånt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha roligt och att andra ska ha roligt så jag försöker alltid mitt bästa med mitt rollspel

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för att det finns ingen roligare än multistaden än så länge och kommer nog inte komma heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka