Dubbelpost SvettigPotatis | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvettigPotatis

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198797625225/

Vad är ditt namn i verkligheten? Manne

Vad är ditt discord namn? SvettigPotatis#6263

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Felix Kjellberg han är 21 år gammal Felix Kjellberg växte upp på landet med en ganska liten familj Han, Hans syster Cornelia och hans mamma Annika. Felix är ofta glad men om han blir distraherad kan han bli lite väl arg och det kan gälla till att han säger fula saker till folk som är olämpligt. Felix intressen är bilar och motorer och han gillar att mecka med bilar därför när han blir lite äldre vill han söka jobb som mekaniker eller något liknande.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill hjälpa andra och utveckla Multistadens community så att jag blir glad och flera andra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag trivs i servern jätte mycket och skulle göra allt för att kunna ha så kul som jag har haft i denna servern. Jag är även en seriös spelare som ni kan lita på att inte håller på med dumma saker och är medveten om alla regler. Jag tänker alltid 2 gånger innan jag gör något och är ganska smart av mig. Jag vill även bli Whitelistad för att jag vill vara en större del i servern och kunna ha rollen Whitelistad för att andra ska se att jag är en äkta Univespelare. Som sagt så trivs jag bättre än någonsin och har extremt många vänner som säger till mig att servern är jätte bra och att jag ska skaffa jobb och det vill jag kunna göra och det är även en sak varför jag behöver wl.

Hur hittade du Unive? Jag hittade multistaden genom en av mina vänner så jag testade och det var jättekul så sen började jag titta på multistaden på youtube och sånt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och ge alla andra en rolig och kul upplevelse. Jag vill bli den bästa reportern och vad jag sett är det inte många som jobbar inom det så det är viktigt att jag jobbar inom det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för att jag vill spela på en och samma server och inte flera samtidigt. Och jag tror inte att man får det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka