Accepterad Sverker_ | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sverker_

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073827979/

Ditt Hex-ID: 110000149c7e0c0

Vad är din discord tagg? Sverker bruh#9337

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: powergame ~Akam-o Den här avstängningen går ut om: 2 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antar att jag inte gjorde /sme svimmad elr ngt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev söndder vdmd av ngn grabb o så id peaka jag efter andra gången han körde in i mig o ser 2 staffs där, jag väntade på om de var ngt scenario men de verkaded ju it vara eftersom han blev bannad. Efter de så trodde jag att akam elr då den andra staffen skulle skriva i lokal ooc om jag skulle försätta rpa på de elr bah dra efter som han vdma mig 3 gnr. jag får inget svar o sedan blir bannad 2 dagar för powergame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag skulle säga båda, jag skulle kunna använda /sme, efter blivit vdmad 3 gnr. Men jag blev vdmad och trodde att staffsen skulle säga typ att han e bannad o jag skulle forsätta rpa elr bah dra från platsen. men jag blev bannad. om då staffsen hade valt att skriva i ooc att han var bannad o hur jag skulle rpa tex om jag skulle göra /sme svimmad elr bara dra från platsen, så skulle jag ju såklart rpa vidare på /sme osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vdm ngn gång
Lall ngn gång fast den var felaktig
lall igen när jag var ny t rp för kanske 2 år sen
o ksk ngn suntförnuft ngn gång jag vet ej
har alltid lärt mig efter mina bans och ska såklart lära mig efter denna ban att vara snabbare i /sme osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt /sme. Men jag väntade på staffsens beslut o sedan blev bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag gör alltid /sme svimmad elr ngt liknadde när jag har krockat elr om jag blivit skadad på något sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ofcource

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka