Nekad Sverker_ | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sverker_

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073827979/

Ditt Hex-ID: 1100001425f9c8b

Vad är din discord tagg? Shunomannen

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: imageba.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Emilia valde nog att banna mig för att jag bröt mot reglerna jag har godkänt att följa när jag blev godkänd på min medlemskaps intervju. Jag valde att dupea pengar i mars och blev sedan bannad kanske i maj tror jag. Jag rapporterade inte in denna dupen och jag abusade den för att jag själv ville uppnå fördomar inom mitt egna spelande, vilket jag visste var fel från början. Jag ångrar min handling djupt och jag vet att detta var mycket dumt och själviskt utav mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade spelat unive dagen innan och sedan när jag hade gått o lagt mig snackade jag med ett par unive kompisar och sedan när jag vaknade nästa morgon så var jag permanent avstängd och utesluten från hela gemenskapen inklusive discordsna och ingame. Jag antar att Emilia hade hittat mitt brott via loggsen och sedan stängt ner mitt gäng och bannat mig och ett par till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag sumpade min chans som medlem på unive genom att jag medvetet valde att bryta mot reglerna för att få fördelar inom mitt spelande på servern. Det var ett själviskt och dumt beslut av mig och jag har insett var helt fel. Jag ångrar djupt min handling och beetende mot gemenskapen och ser nu tydligt konsekvenserna av mina handlingar. Mitt agerande var inte bara ett svek mot staffs och ledning utan också mot hela gemenskapen som jag värderar högt. Jag vill be om ursäkt för att jag bröt mot reglerna och svek det förtroende som ni hade för mig. Jag hoppas att jag kan få en chans och mot visa att det förtroende jag har förlorat kan byggas upp igen och såklart visa att jag har lärt mig av mitt stora regelbrott jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har runt 20-22 bans, inga tidigare perma bans. Min andra längsta ban är 25 dagar, sedan har jag blivit bannad för powergaming, failrp, suntförnuft. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans för att jag ville ej bli bannad för samma sak jag hade gjort tidigare och det gjorde så att jag utvecklade mig och gjorde mindre regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ens ha försökt med denna dupe från första början och när jag gjorde detta så skulle jag genast rapporterat in det till ledning istället för att dra nytta av andra spelare och dupen själv. Jag ångrar djupt mitt fel och om jag skulle få chansen att komma tillbaks och göra om och göra rätt så kommer jag se till att jag håller mig i skinnet och inte gör detta regelbrottet eller drar nytta av andra buggar i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har insätt att jag har gjort ett stort fel. Jag spelade endast för mitt eget roliga och tänkte endast på mig själv, vilket var väldigt själviskt av mg själv. Jag har även insätt att jag troligen har gjort det värsta och dummaste regelbrottet man kan göra och jag ångrar det mycket.

Jag vet att jag har gjort fel och det är inget jag förnekar, jag förväntar mig även inte att min ursäkt kommer godtas men jag är sannerligen väldigt tacksam för om jag skulle få en andra chans och motvisa att jag har ändrats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka