Accepterad Sverker | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shunomannen

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073827979/

Ditt Hex-ID: 1100001425f9c8b

Vad är din discord tagg? Shunomannen#9337

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig för att jag kör upp på ett litet gupp och sedan blir jag dsync pittad av min kompis. efter det glider jag ner från en liten backe i ca 25-35km/h. Jag valde att inte rpa på /me för att jag ansåg att i detta läge äre svårt att rpa med /me för det var ett så litet stunt där man knappt får ont, men iaf så valde jag att inte rpa på någon lätt /me. tills nästa gång ska jag rpa med /me på rätt sätt och utrycka mig med bra skador rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde som sagt min bil och körde på ett litet gupp vid ungefär en bränsle mack, sedan går min bil lite uppåt när jag kör på guppet och sen kom min kompis och råka pitta mig i en lägre hastighet och sedan gled jag ner för en liten/inte så hög backe. Jag låg sedan upp o ner. och inte rpa på skador eller /me.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att den inte var felaktig men jag tycker att den var lite överdriven för det lilla som hände. Eftersom jag gled ner på en liten backe som är ca 1 meter hög på taket så anser jag att man inte riktigt för jätte ont eller kanske inte ont allas, jag är inte säker för det har ju liksom inte hänt mig irl. enligt mig så skulle de kunna vara 50/50 om man får ont eller inte. Men nu vet jag iaf tills nästa gång att jag ska rpa på allt som händer även om det är att jag glider ner för 1 meter hög backe ska jag typ rpa på att jag har ex nackskador.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad 12 gånger tidigare, 13 med denna gång. 2-3 har varit felaktiga medans några har varit för flera år sen när jag var icke medlem och visa har varit från min polis rp och tidigare krim rp. Ex på en ban var att jag gick runt på piren som icke medlem och snacka ooc eller lallade lite. Och ex på min krim rp ban så var det att jag gjorde flertals drivebyes under en viss tid, denna bannen var 2022 någon gång och det har varit min längsta ban. Annars är det lite lall osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rpa på någon slags liten skada eller hinder som ex nackskada eller att jag är lite yr, det ska jag se till att jag gör nästa gång kan jag garantera. Sedan ska jag också inte köra på gupp, med andra ord hålla koll på min körning. Annars vet jag inte riktigt mer vad jag kan göra tills nästa gång, men huvud saken är att jag iaf rpar på någon skada, hålla koll på min körning och inte köra iväg så fort jag kan. jag ska ta det lite lugnt först och ex om jag har /sme yr så kan jag köra lite vimsigt först och sedan dricka lite vatten och om de blir bättre kan jag fortsätta till en säker körning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp! jag ska rpa på skador efter varje kollision, skada osv. Jag ska använda mig mer utav /me & /sme så min vård rp blir bättre och ser bättre ut och även ska jag rpa och utrycka mig med min röst att jag har ont och att jag möjligtvis har ett hinder så jag ej kan fortsätta och möjligen behöva åka till sjukhuset för att få vård.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut, jag vill också tacka dig wux för du var så snabb i pm och kunde skicka mig klippet så jag kunde se vad jag gjorde fel.

Tillbaka