Accepterad Sverker | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shunomannen

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073827979/

Ditt Hex-ID: 1100001425f9c8

Vad är din discord tagg? shunomannen

Vem var det som bannade dig? ludde

Bild på banmeddelande: banigten.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag powergameade, jag körde min bil och körde på något som jag inte såg och sedan rpade jag lite lätt på skador och sa jag var yr, hade ont i nacken, blöder osv. Istället för att rpa mycket bra och snyggt ifrån mig. Jag körde sedan iväg lite svajigt för att jag trodde då att det var tillräckligt, vilket var väldigt osmart av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil o krocka sedan så rpade jag lite lätt ist för att rpa fullt ut på skadorna. som jag skall göra egentligen alltid men absolut tills framöver.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig, jag skulle rpat mycket bättre genom att rpa som svimmad, stått kvar lite längre kanske haft en skadad gångstil så jag haltar och haft mer realism i mina skador, det var fel att mig att stressa ihop /me och sen iväg och köra igen, det kommer inte hända igen. Jag gjorde fel och gjorde inte bra ifrån mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste var för jag sköt som solo fast jag var anställd i ett gäng, tror den var 5 dagar, har 16 bans och 3 dem senaste 3 månaderna, kommer inte ihåg exakt vad alla handlar om men det har varit lite halv ooc, lall kanske, sunt förnuft eller något liknande. Givetvis har jag lärt mig något efter mina bans, det upprepas sällan och om jag gör det så tänker jag efter och ber om ursäkt för felet jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha gjort antingen att rpat längre på skadorna ex så skulle jag kunna ha gjort /me svimmad, /me mycket ont i nacken, gått med en annan gångstil som haltar lite, jag skulle kunnat sitta kvar i bilen för att undvika att ex min nacke hade skadats ännu mer, eller så skulle jag faktiskt kunna slå ett sms till sjukvården så dom kan få ha lite rp med andra personer som inte bara är på sjukhuset. Jag är själv sjukvårdare och jag vet att oftast är det inte så ofta att man åker ut på larm som faktiskt är bil kollisioner. Det blir mest dels att vara på sjukhuset, vårda folk där eller möjligtvis köra helikopter till paleto snabbt för att transportera patienter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag vet att det är fel det jag gjorde och nu när jag tänker efter så vet jag vad jag skulle gjort bättre och jag skulle absolut kunna visa att jag har lärt mig efter denna ban genom att i framtida scenarion och bil kollisioner ska jag göra fler saker så den blir så realistisk som möjligt, ex ringa ambulans eller rpa mycket mer och längre tid på skador och absolut inte bara kör iväg så snabbt jag kan och stressa ihop lite /me som ska vara "tillräckligt" vilket det inte är.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Ska göra allt för att bevisa att jag kan förbättra mig och inte göra om detta regelbrott eller några regelbrott alls för den delen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka