Accepterad Sverker | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shunomannen

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073827979/

Ditt Hex-ID: 1100001425f9c8b

Vad är din discord tagg? Shunomannen#9337

Vem var det som bannade dig? Roziii

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: brygga-i-solnedgang-1024x682.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel att snacka mycket ooc ingame, jag kom typ precis tbx in på unive efter typ 4 månader och jag var allmänt hype på att snacka med mina kompisar ingame. Jag tog det överstyr och snackade en del goja vilket jag nu i efterhand inser att jag inte borde gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt ingame och snackade med mina kompisar som jag inte hade snackat medd sen jag blev bannad förra gången, det hände att jag snacka ooc ganska mycket vilket jag inte tycker var bra av mig. Jag snackade lite om allt möjligt tills jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ej felaktig, mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var 25 dagar, överklagade inte för att jag ville stå ut med bannen för det var 100% mitt fel. Jag har varit bannad ca 11 gånger. Många av bannsen var mellan 1-3 dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte pratat ooc, följt era regler vilket jag alltid ska, rpat normalt, detta kommer inte ske

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ska inte snacka mer ooc, ni kommer ej se mig göra dde igen, har lärt mig efter alla mina 11 bans här och jag har inte gjort om dem efter bannsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka