Accepterad Sverker | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shunomannen

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad heter du på discord? Sverker bruh#9337

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet på vardagar är runt 5-6h, om jag inte har träningar .Om jag har träningar är det runt 4h
Helger: När jag vaknar till 02:00
Lov: lite gott o blandat

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan november förra året altså 1 år o typ 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 gånger, går ej att ta in bild men den nyligaste är 13 augusti.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag ska göra små ärende så staff slipper dem tex revva ngn som behöver revv om dem spawnat död. Jag kan ta id på någon om det behövs som bevis. Jag kan använad /kick /svban om en spelare har gjort ett regel brott och så ska jag vara enslags förebil för servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa servern och staffsen med små arbete så dem kan fokusera på dem större jobben och så kan jag göra dom mindre jobben. Jag vill kunna ta återgärder på folk som gör fel för denna servern ska vara en bra server som inte ska ha mycket lallare som förstör servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara att du revvar någon i ett scenario fast den personen ska vara död, alltså att du använder dina perms på ogiltiga sätt i i visa scenarion.
Korruption kan vara att du hjälper din kompis som har dödt i scenario och du väljer att ressa honom fast du inte är på plats och du vet inte vad som har hänt mer än han har dödt. Då väljer du att revva han och han har inget klipp på händelsen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top