Nekad Sverker | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shunomannen

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sverker

Vad heter du på discord? Shunomannen#9337

Ange ditt födelsedatum 17 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv dagligen, ca 2-4 h på vardagarna, mycket mer på helgerna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Kom tbx på unive den 24 april innan de var jag medlem lite mer än 2 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Isseb/Downloads/ban%201 file:///C:/Users/Isseb/Downloads/Ban%202

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man ska låta problemen komma till än själv, alltså inte gå o leta problem. Underlätta lite lätta uppgifter för staffs ex banna/kicka folk som gör regelbrott osv. Man ska oxå inte gibba med toggleid på man använder de bah när man ska titta id om ngn gör regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill kunna vara till nytta på servern och faktiskt visa vad som är rätt och fel, jag må varit bannad ett par gånger men jag har lärt mig efter alla. jag vill kunna göra det lilla för att få bort dem flesta spelarna som förstör så andraa kan ha det roligt att rollgibba här på unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Du missbrukar dina perms ex revvar dig i scenario, använder dig utav toggleid för att kunna få en fördel i scenarion, bannar folk som inte gör fel. Korruption är att du kan ex revva en kompis till dig som säger att han blev "VDMad" medans han egentligen blev 12 timad" (man ska ej revva personen då)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top