Accepterad SvenYoink | Whitelist ansökning [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvenYoink

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: SvenYoink

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SvenYoink/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Andersson

Vad är ditt discord namn? SvenYoink

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2002

Berätta om din karaktär. Emil Andersson han är född 1990-10-09. Han är född och uppväxt i en mindre stad norrut som heter Vilhelmina. Han är uppväxt med sin farsa och hans bröder. Familjen har aldrig haft det riktigt bra de har levt under fattigdom och har mycket skulder. Hela familjen har jobbat för samma mekaniker firma men farsan har alltid varit inne och ute från anstalten för han gick med ett gäng när morsan dog för han behövde tjäna snabba pengar. De gänget levde mest för att sälja droger så det slutade med att han fick ett eget missbruksproblem. Emil hade alltid enkelt för i skolan. Emil behövde under hela hans uppväxt vara den vuxna i hans familj då mamman hade dött när dom var ung och pappa var frånvarande, mesta delen av Emils tid gick till att hålla borta hans yngre bror Bengan från problem med polisen efter Bengan hade dragits in i ett motorcykel gäng. Emil ville att Bengan skulle ha en bättre uppväxt än det han fick se och gjorde allt i sin makt för att ge det till Bengan. Efter Bengan hade hamnat i ett bråk med någon från en större grupp behövde han lämna sitt liv i Vilhelmina och fly till stor stan, Emil följde efter för att försöka rädda Bengan och få tillbaka han till familjen.

Varför ska just du bli whitelistad? Väldigt intresserad av RP, tror jag kommer tillägga mycket till denna server har mycket erfarenhet av rp från andra servrar både svenska som engelska.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ser ut som en bra och mycket aktiv server som jag tror jag kommer spendera ganska mycket tid på framöver.

Hur många timmar har du på FiveM? 50+

Hur hittade du Multistaden? Kollade genom FiveM efter bra aktiva svenska servrar och tyckte den här såg bra ut och väldigt aktiv.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka