Nekad Svensson12 | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svensson12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199252275996/

Ditt Hex-ID: 11000014d02831c

Vad är din discord tagg? svensson6205

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: bild_2023-07-18_165750064.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde helt klart fel och de jag valde att gör är verkligen inte rätt på något sätt då jag gjorde allt det som står i bannen!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle göra ett trafik stop på ett mc gäng men då kommer det en rs6 som kör över hela mc gänget och drar vidare asså han vdm typ hela mc gänget och då väljer jag att köra efter han men då tappar jag visuelkontakt med han och då vänder jag tilbacka och för att hjälpa min kollega som var kvar vid mc gänget men då kommer rs6 igen och kör in i mig så jag flyger rakt in i en vägg. Då tappar jag de och inte orkar rpa på det och väljer då att ta spawnmenu till polisstatioen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag skrev där uppe var det jag som gjorde fel och det ska jag inte säga något om men jag orkade inte forssäta på de senariot då den var en lallar som satt och vdmade folk med en rs6a det gjorde så jag tappade hela känslan med rpn och gjorde så att jag tröttnade totalt. Visst det var mitt fel att jag gjorde den typen av powergaming men tycker de är tråkigt att jag väljer att göra de då det var en lallare som gjortde så allt hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad innan och det var för att jag körde voi på vägen och det var 3 månader sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha reagerat direkt när jag såg personen i Audi RS6 göra fel. Självklart skulle jag ha berättat om det och skrivit en rapport om vad som hände. så att ni staff har chansen att se det frän bådas vinkel såklart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajemen det har jag ska vara snabbare på att repotera fel och jag ska rpa på vad de är en som händer och inte bara "skita i de" Då de inte är rp alls. Sedan verkligen förska göra det bästa av alla sitavationer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tycker du får vänta lite till så att du verkligen kan lära dig och inte göra om något liknande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka