Nekad Svensson1 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robban111

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
44
Reaction score
374
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118621492/

Ditt Hex-ID: 1100001450b1b34

Vad är din discord tagg? SVENSSON#9869

Vem var det som bannade dig? san

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktistkt inte själv vad jag gjort, Jag satt och pratade med min kompis som heter robban på discord och vi snackade discord eftersom vi körde csgo precis innan och sedan så blev det bara att vi snackade dc jag vet ju själv att dte är sjukt dumpt och att jag brytit mot regeln meta gaming och jag ångrar med extremt mycket och tycker det var väldigt dumpt utav mig jag har lärt mig efter min ban och kommer aldrig göra om det igen dessutom brukar vi ej snacka dc men nu blev det bara så eftersom vi snackade innan vi körde fivem och jag tycker det var dumt utav oss och jag ske se till att detta aldrig mer sker det kan jag lova dig. för mig spelar det liksom ingen roll på om jag blir bannad i 15 dagar 20 dagar eller perma jag kommer ändå lära mig lika mycket och det var dumt utav oss vet ej vad jag gjorde ingame om man kanske hörde oss snacka ingame ller jag vet inte riktigt då jag ej fått något klipp på vad vi gjorde skulle uppskattats på om du hadde kunnat skicka klipp på det och jag vill bara säga förlåt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet faktistkt inte själv vad jag gjort, Jag satt och pratade med min kompis som heter robban på discord och vi snackade discord eftersom vi körde csgo precis innan och sedan så blev det bara att vi snackade dc jag vet ju själv att dte är sjukt dumpt och att jag brytit mot regeln meta gaming och jag ångrar med extremt mycket och tycker det var väldigt dumpt utav mig jag har lärt mig efter min ban och kommer aldrig göra om det igen dessutom brukar vi ej snacka dc men nu blev det bara så eftersom vi snackade innan vi körde fivem och jag tycker det var dumt utav oss och jag ske se till att detta aldrig mer sker det kan jag lova dig. för mig spelar det liksom ingen roll på om jag blir bannad i 15 dagar 20 dagar eller perma jag kommer ändå lära mig lika mycket och det var dumt utav oss vet ej vad jag gjorde ingame om man kanske hörde oss snacka ingame ller jag vet inte riktigt då jag ej fått något klipp på vad vi gjorde skulle uppskattats på om du hadde kunnat skicka klipp på det och jag vill bara säga förlåt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Allt, skulle kunnat skita i att prata dc men det var så att jag knappt tänkte på det då jag snackade med han innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, självklar har jag det jag har lärt mig att det var sjukt dumpt utav mig och jag är sjukt besviken på mig själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag flrstår det och repekterar det till 100% + kan du unbanna min vän med hans blev accepterad och han är bannad ingame och ingen svarar han på dc han heter robban#8406 och hans hex id 110000100a694c7

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka