Accepterad @svensson | Medlem ansökning (N1sse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

@svensson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Svensson

Vad är ditt discord namn? svensson#5791

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Ibbe Sarak är en man som växte upp i mellanöstern men flydde under krigstider, eftersom hans föräldrar dog i kriget. Han hade inga pengar och gjorde allt för att få ihop några slantar. Eftersom att han inte fick hjälp av staten efter han hade flytt så kom han in i den undre kriminella världen där han började jobba som springpojke åt en stor drogförsäljare i staden. Detta utvecklades sedan till att han blev drogförsäljarens högra hand och de kom mycket nära varandra. Efter några år bestämde sig Ibbe för att ta sig ifrån den kriminella världen då han alltid hade haft en dröm om att jobba som polis, och eftersom han inte hade blivit dömd för något ännu så kunde han fortfarande få uppleva den drömmen. Efter lite problem på vägen kom han tillslut ifrån den kriminella världen och nu väntar det att se om han blir polis eller inte. På fritiden tränar han mycket på gym och han brukar åka på streetrace och bilträffar då han har ett väldigt stort bilintresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till ett seriöst rp då det är mycket roligare än något oseriöst. Jag har inget specifikt yrke som jag kan rpa inom utan jag kommer dra mig åt det hållet som krävs för att utveckla min karaktär på olika sätt. Jag kommer alltid gå in för att göra varje scenario seriöst, oavsett vad det handlar om.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte sträva efter vinst i varje scenario, utan är det mer verkligt att motparten kommer vinna scenariot, oavsett vad det handlar om så ska det också bli så. Den smällen får man ta för att få en så seriös server som möjligt. Man vinner inte alltid irl, och då ska man inte göra det när man rpar heller. Framförallt ska man absolut inte abusea spelets "krafter" för att gå vinnande ur ett scenario.

Hur hittade du Unive? På twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka