Accepterad SvenskTiger | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvenskTiger

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198057898936 (Spelar via Rockstar GL)

Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar

Vad är ditt discord namn? En Svensk Tiger#6547

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Kalle Kaviar hade en svår uppväxt där fadern lämmnade honom och modern hade svåra missbruksproblem, detta ledde honom in i kriminaliteten som ung. Men kalle är nu 50+ och har börjat inse att det liv han tidigare levt inte är något långsiktigt och inte kommer ge honom någon verklig lycka. Det var inte lätt för Kalle att lämna sitt gamla liv bakom sig. Men med den nya flytten från sin gamla hemstaden till Unive City är Kalle redo att påbörja sitt nya liv, ett liv utan kriminalitet där han strävar efter att bli framgångsrik genom hårt arbete. Kalle blickar framåt mot sin nya framtid i Unive City

Varför ska just du bli whitelistad? Söker whitelist för att kunna spela ut min karaktär i servern till det fullaste. Att bli framgångsrik genom arbete underlättas med en whitelist och möjligheten att söka till jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Köpte GTA på pc efter en polare rekomenderade GTA RP och specifikt denna server för mig. Tycker det verkar vara en seriös och bra server där man kan leva sig in i sin karraktär på ett bra sätt. För att kunna fullt roleplaya min karaktär och på så sätt bli en del av detta comunity och dess RP. Kommer visa serverns regler och dess spelare mycket respekt för att kunna få en så bra rp upplevelse för både mig och de andra spelarna på servern.

Hur hittade du Unive? Rekomendation av irl polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill ha en möjlighet att leva mig in i min karaktär och utforska serverns värld. Kommer försöka ha ett så realistiskt RP som möjligt för en rolig upplevelse, men även för att finna de roliga scenarion som uppkommer genom rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar endast på unive
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top