SvenskTiger
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198057898936 (Spelar via Rockstar GL)
Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar
Vad är ditt discord namn? En Svensk Tiger#6547
Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2004
Berätta om din karaktär. Kalle Kaviar är en 50+ farbror som en gång i tiden var en stor buse, men nu på ålderskvisten så längtar han tillbaka till de gamla goda tiderna när han fortfarande var ung och dum. Men med åldern kommer visheten och Kalle har förstått att för att klara sig i denna värld så måste man arbeta och visa människor respekt. Det är inte alltid lätt att byta livsstil särkilt inte när längtan till ungdomen och kriminaliteten är stor men ibland krävs det att blicka framåt och glöma det förflutna för att ta ett steg upp i livet.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad då jag vill kunna söka arbeten eftersom det verkar som de mest intressanta och interaktiva sättet att uppleva roleplay och leva sig in i sin karaktär.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Köpte GTA på pc efter en polare rekomenderade GTA RP och specifikt denna server för mig.
Hur hittade du Unive? Rekomendation av irl polare.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill kunna leva mig in i min karaktär och söka arbete och få en plats i detta community
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar enbart på Unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar
Vad är ditt discord namn? En Svensk Tiger#6547
Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2004
Berätta om din karaktär. Kalle Kaviar är en 50+ farbror som en gång i tiden var en stor buse, men nu på ålderskvisten så längtar han tillbaka till de gamla goda tiderna när han fortfarande var ung och dum. Men med åldern kommer visheten och Kalle har förstått att för att klara sig i denna värld så måste man arbeta och visa människor respekt. Det är inte alltid lätt att byta livsstil särkilt inte när längtan till ungdomen och kriminaliteten är stor men ibland krävs det att blicka framåt och glöma det förflutna för att ta ett steg upp i livet.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad då jag vill kunna söka arbeten eftersom det verkar som de mest intressanta och interaktiva sättet att uppleva roleplay och leva sig in i sin karaktär.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Köpte GTA på pc efter en polare rekomenderade GTA RP och specifikt denna server för mig.
Hur hittade du Unive? Rekomendation av irl polare.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill kunna leva mig in i min karaktär och söka arbete och få en plats i detta community
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar enbart på Unive