Nekad svensken_g | Medlem ansökning [Drydiman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

svensken_g

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? loke

Vad är ditt discord namn? svensken_g

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Olofsson 19år gammal och växte upp I Göteborg och hade det inte lätt som liten och hade ofta problem i skolan med visa Perskoner och blev hem Skickad i bland sen kom hans bror in i bilden och hjälpte han och brorsan hete melker olofsson och E 4år äldre och hade de ganska bra i skolan han klarade den och så fick han ett samtal av sin mamma och hans mamma sa att hans Lille bror hade problem i skolan och ville hjälpa såklart sa han ja och började hjälpa sin bror och tillslut så klara han sig till 9an och nu ska han ta studenten nästa sommar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp social rp och massa mer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Hur hittade du Unive? i fivemlistan dock jag klarar ej av intervjuer om det e okej

Tillbaka