Nekad Svensken_08 | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svensken_08

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Svensken_08

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2024

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter oliver och är en kille som är 25 år gammal. oliver föddes i Stockholm men flyttade till unive. oliver har bott i staden unive i runt två månader. oliver gick i skolan men blev trött på läxor och arbete när han gick på gymnasiet. oliver jobbar just nu som byggarbetare o h har gjort det i runt 2 år nu. oliver älskar sitt jobb. oliver älskar bilar och älskar att ge kritik till personer med snygga bilar. Såklart andra ochså. oliver har sedan han varit liten alltid velat bli polis. redan när oliver va 3 år så fick han sitta i en polis bil. sedan dess har hoppet om att bli polis varit starkt. oliver försöker skaffa vänner som ochså gillar bilar. oliver siktar på att bli polis o bygga sitt liv i den karriären. skaffa kompisar och ha en massa kul. oliver gillar fotboll och har alltid gjort. som ung gick han på fotboll men skadades senare. han blev as ledsen och kunde inte fortsätta hans skada blev bättre efter 3 månader. han kom så mycket efter så han började intressera sig inom polis kåren!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål e att bli polis och självklart ta de poriktigt så att andra spelare tycker att de känns som att rollspelet är på högsta nivå. Jag ska ochså bidra med ännu mer rollspel. jag kommer bidra med att rollplaya mitt jobb väldigt bra och framför allt försöka få andra spelare att tycka att det är rolig. och så klart ska jag ha roligt själv. jag ska ochså såklart ta mitt och andras rp till nästa nivå på denna surver. Mitt mål med rollspelet är ochså att insperera andra att testa på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna både förlora och vinna och ta det, sedan att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att man inte bara satsar på att bara en själv ska vinna allt hela tiden för då blir det inte lika kul för den andra spelaren. man ska alltid försöka göra satt senariot blir roligt för båda spelarna vad som en händer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst dem flera gånger kan skriva ner några grundregler! VDM- vdm är när man andvänder sitt fordon som ett slags vapen mot en annan spelare på servern. RDM- rdm är när man dödar en annan spelare utan någon andledning till det! FEAR RP- det innebär att man måste värdna sig om sitt egna liv o spela som d vore verklighet t.ex har du en pistol mot ditt huvus ska du vara rädd o inte lalla. Copbait- lockar polisen/ är ett bete för polisen/ för att få pi9olisens uppmärksamhet. C-logg är när man f8 quitarb mitt i ett scenario för att komma undnan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat på många servar INNAN!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? mogen kille bara här för bra o rolig rp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka