Nekad svensken123 | Medlem ansökning (Spartan36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

svensken123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? missarn123

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2023

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lasse och är 23 år gammal. lasse kommer ifrån ett väldigt rikt område i sverige nere i kalmar men när han bara var 12 år gammal så dog hans far som tjänade alla deras pengar och gav allt till sina föräldrar och då så var det bara lasse och hans mor. hans mor hade ingen utbildning och dom hade inga pengar då hans far betalade för allt och då så började hans mor sälja en massa kläder och skor och väskor men det var inte tillräckligt med pengar så hon fick sälja huset ochj dom flyttade in i en lägenhet i stockholm. lasses mor fick ett jobb på macdonalds och jobbade långa timmar för inte alls mycket betalt medans lasse satt på hennes jobb och pluggade efter skolan. lasse hade väldigt bra betyg och hans mor var stolt. lasses mor hade pluggat ett par år nu så att när lasse var 15 så flyttade dom till södertälje för ett bättre jobb. lasse gillade inte så mycket den nya skolan men han hittade ett par grabbar som han blev vänn med och började hänga med men han märkte ganska snabbt att dom inte var bra i skolan och skippade lektioner. lasse började hänga med dom mer på fritiden och inte bara i skolan och efter någar veckor så var han med dom och skippade skolan och träffade några äldre grabbar i stan som offrade dom pengar om dom tog ett paket till ett visst ställe och dom fick inte titta var det var i men lasse märkte ganska snabbt på lukten var det var . eftersom att han hade sätt folk stå ocxh röka precis utanför macdonalds där han mor brukade jobbba. lasse fortatte att lämna paketen på olika ställen medans han skippde en massa klasser och hans mor jobbade som en häst så började han få underkänt i vissa ämnen och hans mor blev förbannad och dom började att bråka varje dag nästan. tillslut när lasse var 17 så hoppade lasse av skolan och blev en del va gänget som han hade hängt med de senatste 2 åren. och nu så lever han ett kriminelt liv i södertälje

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en bra social och seriös rp och försöka göra unive till en så rolig rp server som möjligt. Jag ska även göra rpn rolig igenåm roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska ha roligt i ett scenario utan även att andra motparten ska få vinna och tycka att det är ett roligt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har förstått dom och några exempel är dom vanliga fivem reglerna och att man ska ha en röst som matchar ens karaktär och regler i discorden är att man inte får ha något kränkade i sin profil och att man ska använda rätt chatter till rätt saker.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på ortenwave ett antals gånger och på unive i typ totalt 6-7 månader

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en erfaren rpare och om jag har skrivit en konstig text så är det för att jag har dyslexi.

Nekad. Inte väntat 24 timmar, Vänta sen gör en ny ansökan Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Tillbaka