Accepterad svensken123 | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svensken123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229540273/

Ditt Hex-ID: 11000010468fbba

Vad är din discord tagg? 1.svensken

Vem var det som bannade dig? Swifty (gick inte att lägga in den rätta bilden så skickar den här istället) https://cdn.discordapp.com/attachments/1110637687444078763/1187922007426334821/Skarmbild_2023-12-23_015718.png?ex=6598a595&is=65863095&hm=604ecca4244a416ba3270953d9e4c5ef21d309b38919fd6ba031b0692deb73b5&

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230227_212136.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt emot regeln powergaming som är en av fivems viktigaste regler för att göra det så verkligt som möjligt och jag bröt emot regeln grovt igenom att hoppa ut ur en bil direkt efter att jag blev pittad och började skjuta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra ifrån mitt gäng åkte runt och hade det nice och bara åkte runt och snackade och sen så sa vi att vi kunde ta över ett område för att kunna få lite belöningar men så som vanligt så kommer det grabbar direkt och börjar skjuta som dom har gjort typ hela dagen och dödat mig och de andra typ 4 gånger bara idag på kvällen. Men vi tog över ett område åkta iväg och kom till baka typ 3 min senare och då så står det 2 fulla bilar och så börjar dom hoppa ut och skjuta mot oss vilket inte var någon överraskning men vi åkte iväg då vi var så lässna på dom men dom följer efter och pittar och samma sak som oss så rpar dom inte på skador utan dom pittar oss några gånger sedan så går bilen sönder och vi hoppar ut men jag kollade ifrån en konstig vinkel så jag såg inte att vi blev pittade utan vi hade sagt innan att vi måste stanna så det var det jag trodde att dom gjorde efter som att dom inte körde in i oss så hårt. så jag hoppar ut ur bilen och blir nerskjuten på en sekund och sen var jag död och blev taggad i krim dcn då vi hade ett bra samtal och det var ingen snack om saken för att på swiftys klipp så såg man klart och tydligt hur vi blir pittade men hoppar ändå ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rättvis bann och jag kan inte riktigt säga något annat än att jag kollade i en väldigt konstig vinkel och såg inte baken på vår bil att vi blir pittade utan jag trodde att vi stannade då jag upplevde att den var väldigt löst och vi hade snackat om att stanna innan så jag trodde att det var det vi gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 7 tidigare bans och 4 av dom var för typ 1 eller 2 år sedan minns inte vad jag gjorde då men jag jobbade på Qpark då under den tiden. Dom 2 andra var det att staffsen hade råkat banna fel id och den andra och sista och den värsta är en p ban som jag fick för c logg och det var för att en grabb i ballas sköt mig utanför mitt hus när jag var med i cosa nostra och då lämnade jag efter ett tag för att jag trodde att scenariot var över men det var det tydlingen för att han kom tydligen tillbaka för att loota på vår mark och jag har tagit mycket lärdom av dom bannsen. jag kanske har fått någon mer ban men mins inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha truckit V två gånger så att jag har en större översyn om vad som händer runt omkring mig så att jag kunde ha suttit kvar i bilen och rpat på skadorna och gjort ett roligt kidnappnings scenario istället för att skjuta direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att rpa på skadorna och trycka på v så att jag vet vad som händer runt omkring.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka