Nekad svensken123 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

svensken123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? svensken.9

Vad är ditt Hex:ID Måndag: 4-6 timmar Tisdag: 3-5 timmar Onsdag: 4-6 timmar Torsdag: 3-5 timmar Fredag: 5-9 timmar Lördag: 6-10 timmar Söndag: 6-10 timmar

Ange ditt födelsedatum 27 Mars 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag:34-6 timmar
Tisdag: 3-5 timmar
Onsdag: 3 timmar
Torsdag: 3 timmar
Fredag: 5-9 timmar
Lördag: 6-9 timmar
Söndag: 5-8 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? första gången jag blev medlem var den 15 Januari 2023 och under detta år så har jag väll varit medlem ungefär 4-5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Lucas/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-12-13%20084137.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på omgivningen och att göra det lite lättare och ta bort lite tyngd ifrån staffsens axlar det vill säga inte åka runt och leta efter folk som gör regelbrott utan att om man ser en bil som står på gatan trasig så kan man dva den så att det blir lättare för staffsen. Kort fattat så är det att man ska inte åka runt och leta efter problem men att om man stöter på någon bil som ligger upp och ner så kan man dva den och ta hand om omgivningen den personen är i.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill igentligen bli helper men jag känner att jag inte riktigt är redo för det och jag vill hjälpa servern så mycket som mycket så jag känner att jag kan hjälpa staffsen med att dva bilar som jag åker förbi och kicka folk som inte sköter sig och ta hand om miljön jag är i.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse innebär att du använder dina perms (som du har fått i till lit) på fel sätt till exempel du ressar dig eller ditt lag i ett skott scenario för att vinna eller att få fördel i scenario. Alltså du använder dina perms som du har fått i till lit på ett sätt som inte gör rpn bättre utan sämre. Du har fått dina perms för att hjälpa din omgivning och inte för att ressa i scenario för att vinna det eller för att de ska abusas du har fått dom för att du ska göra din omgivning bättre och ta hand om den.

Tillbaka