Nekad Svensken111 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Svensken111

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: ingen anning

Ditt Hex-ID: steam:110000150a5707a

Vad är din discord tagg? 𝓢𝓿𝓮𝓷𝓼𝓴𝓮𝓷#1000

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: sunt förnuft, snor tjänstefordon ~vo11ce Den här avstängningen går ut om: 3 dagar ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad
BanID: atrgyo

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körd en polisbil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är detta polisen grep mig min vänner rädda mig jag hoppade sen in i bilen och körde iväg med polis bilen sen så valde voc11e att banna mig för detta som är ej okej!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är felaktigt för jag var i ett scenario där jag behöve fly från polisen jag vart grippen sen så fritog mina vänner mig när han var påväg med mig till polis stationen dom öppnade tog bort mitt handfängsel sen så tog jag polis bilen för att komma där ifrån där efter vart jag bannad som ej är okej!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hur många tidigare avstängningar har du?
ingen anning............

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för detta var bara full med rp inget annat

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ej kunna rpa frit i ett scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
I vissa scenarion (större) är det okej att sno tjänstefordon men tyvärr inte i detta.

Tillbaka