Accepterad Svensken | Medlem ansökning [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svensken

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198085490352/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Svensken#3121

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 21 årig kille som är lite vilsen i livet. Hans uppväxt har varit tuff, på många olika plan. Dels är han uppväxt i en förtort i Stockholm, i en fattig familj, omgiven av kriminalitet och utanförskap. Min karaktär har alltid haft en större plan, han är smart och driven, med trots detta har han lätt att falla in i den kriminella banan. Han anser att lojalitet är det viktigaste i detta liv, och gör allt för sina vänner och familj. Hans största intressen är träning och göra pengar, både svarta och vita. Nu försöker han hitta en mening med livet, frågan är bara vilken bana han ska ta...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en social, engagerad kille som är redo att ta detta community till nästa nivå. Rollspel är väldigt intressant, och jag är säker att jag kan bidra positivt till detta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med all in på RP, vara aktiv ofta, och göra mitt yttersta för att folk ska fortsätta se detta som den ledande server i Sverige. Genom gott föredöme och exempel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man använder sunt förnuft och tänker från motpartens perspektiv, och spelar visa scener för deras vinning. Exempelvis att stanna när polisen stoppar en. Det är ej kul för mig att åka fast, men till polisens vinning.

Hur hittade du Unive? Genom twitch och fivem.

Kan också säga att jag blev godkänd förut, men fick strul med datorn så hann inte ta intervjun. Men nu är jag redo att ta den så fort som möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka