- Meddelanden
- 211
- Reaction score
- 17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093646240/
Vad är ditt namn i verkligheten? max lakaniemi
Vad är ditt discord namn? W2mq#8339
Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karkaktär heter Sven svensson och är 30 år gammal(1990) och är född här i sverige. sven är väldigt praktisk och efaren av jobb, han har nästan jobbat sen jag var 8 år gammal på sin pappas verkstad. Sven har alltid haft bra och rolig relation med sin familj. Sven växte dock upp utan några syskon och har varit ensam barn, detta har påverkat sven väldigt negativt då han gått in i grov deprition och ville ta livet av sig. Svens största dröm är att blir polis, han har nästan alltid velat bli polis. Sven har jobbat på Postnord ett väldigt bra tag nu eftersom att han har svårt att få jobb. Men på postnord gör han sitt yttersta i alla lägen han jobbar till och med övertid ibland. Svens personlighet är rolig och svårt att motstå skratt. Sven har heller nästan aldrig gjort ett misstag i sitt liv då han utför allt till 100%.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en person som verkligen älskar rp:ar då de är så himla realistiskt. Jag diggar oxå denna server extremt då alla är så seriösa. Jag vill oxå bli medlem för att kunna utveckla servern tillexempel med ideer m.m
Jag kommer göra allt i min makt för att göra allas spelande till en bra upplevelse.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Delvis community som är grym alla är skit trevliga och supporten är sjuk, men oxå hur roliga jobben och allt är.
Hur hittade du Unive? genom twitch och youtube då jag kollat mycket på oddshots som är sjukt roliga men oxå seriösa och nu älskar jag oxå det.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att har skit kul men oxå att hjälpa servern med tips och ideer. Men oxå hittar mer spelare till vår sjukt undebara server och community, och växa till en av de större rp i sverige.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få vår server bättre med mindre buggar och oseriösa spelare men oxå så att vi ska växa som sagt till en av de större rp ar i sverige inom kort
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har aldrig spelat i någon annan än unive
Vad är ditt namn i verkligheten? max lakaniemi
Vad är ditt discord namn? W2mq#8339
Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karkaktär heter Sven svensson och är 30 år gammal(1990) och är född här i sverige. sven är väldigt praktisk och efaren av jobb, han har nästan jobbat sen jag var 8 år gammal på sin pappas verkstad. Sven har alltid haft bra och rolig relation med sin familj. Sven växte dock upp utan några syskon och har varit ensam barn, detta har påverkat sven väldigt negativt då han gått in i grov deprition och ville ta livet av sig. Svens största dröm är att blir polis, han har nästan alltid velat bli polis. Sven har jobbat på Postnord ett väldigt bra tag nu eftersom att han har svårt att få jobb. Men på postnord gör han sitt yttersta i alla lägen han jobbar till och med övertid ibland. Svens personlighet är rolig och svårt att motstå skratt. Sven har heller nästan aldrig gjort ett misstag i sitt liv då han utför allt till 100%.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en person som verkligen älskar rp:ar då de är så himla realistiskt. Jag diggar oxå denna server extremt då alla är så seriösa. Jag vill oxå bli medlem för att kunna utveckla servern tillexempel med ideer m.m
Jag kommer göra allt i min makt för att göra allas spelande till en bra upplevelse.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Delvis community som är grym alla är skit trevliga och supporten är sjuk, men oxå hur roliga jobben och allt är.
Hur hittade du Unive? genom twitch och youtube då jag kollat mycket på oddshots som är sjukt roliga men oxå seriösa och nu älskar jag oxå det.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att har skit kul men oxå att hjälpa servern med tips och ideer. Men oxå hittar mer spelare till vår sjukt undebara server och community, och växa till en av de större rp i sverige.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få vår server bättre med mindre buggar och oseriösa spelare men oxå så att vi ska växa som sagt till en av de större rp ar i sverige inom kort
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har aldrig spelat i någon annan än unive