Accepterad SvennePower#Basse | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvennePower#Basse

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198378582979/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robert

Vad är ditt discord namn? Basse#0965

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Tjena Jag heter Loke Wendo är en grabb på 23 års ålder, jag är då uppväxt på ett ställe i stockholm som heter vårby har bott där sen ja var 1 år inprincip så har varit där hela mitt liv, Är en sjukt snabb och positiv grabb med hyfsat tunga känslor på axlarna har varit med om mycket pga stället ja bor, Jag har ju då råkat tagit fel väg från när jag va 13 till att ja nu är 23 har hållit på med mycket svart jobb på gatorna och dummat mig helt enkelt mer än så kommer ja inte säga, har stort intresse i livet såklart handlar de om ammunation och vapen har en stor kärlek för främst vapen och bilar då eftersom morsan jobbade med bilar och farsan har ju varit som mig då helt enkelt kriminell, men livet har dalat mer nu på sistone tid hänt mer skit på gatorna och mycket mer bråk, ja detta var lite kort om mig själv då Loke Wendo 23 bast från vårby mer än så får ni inte veta//Loke,

Ah valde och skriva kortfattat om de funkar. //Robert

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har stora erfarenheter inom rp. Jag har 3900+ timmar på FiveM, Jag kommer bidra med sjukt rolig rp i den kriminella RPn så att alla kan vinna på ett scenarion så de inte blir shoot to win liksom som många andra scenarion som folk gör så det är nog en huvudsak värför ja borde bli medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en sjukt bra rp som innehåller grov suntförnuft och en grov igenom tänkning på varenda scenarion som tex kan ha och göra med bankrån osv lite större saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör scenarion för alla så, sen så att man kan ta att man förlorar ett scenario, sen att man inte rpar med mycket ego och tänker på att andra också ska kunna ha väldigt kul i det scenariot med och inte bara jag.

Hur hittade du Unive? Varit med i dcn sen multistaden typ tror ja.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka