Accepterad SvennePower#Basse | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvennePower#Basse

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Robert

Vad heter du på discord? Basse#0965

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat till och från på servern sen typ multistaden

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hade utvecklat jobbet så att folket vet hur våra arbets planer är med en trasig bil inte direkt så att ja bara ställer mig och lagar en bil vart som sen beror de helt på skador på bilen, men enligt mig hade ja utvecklat jobbet så som de ska vara IRL, prisklasser på lagningar sen att ja kommer lägga upp planer till personen som äger bilen på hur lång tid de kommer ta osv sen kommer ja dra upp en utbildning för alla ny anställda på hur dom ska göra osv osv, sen kommer ja utveckla seendet på jobbet också från alla andra spelare dom ska inte se oss som ett jobbigt företag som vill tjäna pengar utan ett företag som vill ut i stan och hjälpa till inget mer än det liksom sen kolla igenom allas brottregister kommer vara en strikt punkt och kolla samt körkort, så att man inte tar in nån som bara tänker vara där för pengar heller utan nån som är driven för o hjälpa folk och inte bara förstöra för folk. // lite kortfattat om hur ja skulle göra!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag själv har varit Mekonomen 2 gånger tror jag som chef och utav alla gånger så tycker ja de har gått hyfsat bra faktiskt inte alls mycket problem lite små fel nån gång men inget stort jobbade på grymt bra, så har små erfarenheter inom RP jobbet men meckar ju mycket bilar själv IRL då så har ju fortfarande kunskapern om bilar osv inte bara som 99% brukar säga o nej din soppa slang har lossnat eller kylarslang, utan ja rpar utav plåtskador motorskador osv drivaxlar knutar avgassystem.

Hur ofta kommer du vara inne? Ja kommer nog vara inne hyfsat mycket just nu är de ju ingen skola men har tjej så måste ge henne tid också och inte bara spela hela dagarna men kommer nog vara inte ganska mycket oavsett.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja detta är inge krav för mig bara att ja tror ja skulle kunna utveckla servern hyfsat mycket med detta jobb eftersom jag är mest kunnig inom detta yrke

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej de gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka