Nekad svennebergström | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Salim

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2005

Vad heter du på discord? Salim#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommarlovet så kommer jag kunna vara online så mycket jag bara kan, så egentligen så skulle man kunna säga 24/7. Men nu när skolan börjar så kommer det att vara från eftermiddagar till typ 23:00 eller 00:00. Såklart så stämmer inte tiderna exakt då jag också måste ta hand om mitt egna liv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här på unive ett tag känner att jag vill ta steget längre och bli en del ut av Servervakterna, då jag känner att jag har det som krävs.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag tycker själv att jag hade gjort denna server lite bättre genom att ta åtgärder på folk som inte vet reglerna så att dom lär sig inom en kort tid. Jag kan vara väldigt aktiv under tiden det är väldigt få spelare inne på servern då jag också känner att flest brytna regler händer.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Den största anledningen till detta är att jag vill helt enkelt hjälpa till att öka RP nivån, då det finns mycket lallare som inte supports eller andra ser. Så om jag nu skulle bli servervakt så hade jag försökt att få bort så många lallare som möjligt då det förstör RPn enormt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att bidra med bra engagemang och verkligen ta vara på min Servervakt då jag tycker den är värd mycket. Jag vill göra denna server ännu bättre än vad den redan är så jag kommer banna/kicka folk som inte sköter sig på servern. Om jag någon gång kickar någon så kommer jag vara väldigt specifik om varför jag kickade dom så att dom någon gång i framtiden lär sig reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli Servervakt då jag känner att jag vill höja RP nivån på servern genom att kicka/banna folk som inte sköter sig och ser till att de läser reglerna. Jag vill verkligen kunna förbättra denna server och är väldigt aktiv här så jag tror att det skulle passa in perfekt som servervakt på mig.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli Servervakt för att kunna ta hand om folk som inte sköter sig men samtidigt kunna RPa lika mycket här på Unive. Jag tycker verkligen det är kul när RPn sköts på ett bra sätt och då tror jag att en Servervakt skulle kunna hjälpa till med det en del.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan det som jag behöver kunna som Servervakt. /kick (id) (anledning) då sparkar jag någon från servern som inte sköter reglena. /ooc Där skriver jag saker som händer out of character. Denna chatt ska du knappt skriva i som Servervakt. /svban (id) (anledning) Då gör du någon som inte följer reglerna en 60 minuters avstängning. /revive (id) Då gör jag någon som ligger död helt till liv helt enkelt. Detta får inte användas för mycket utan bara i tillfällen då man måste eller får reviva en spelare. T.ex när någon ligger död i spawn eller om någon skulle råka dö av en bugg. /dv Då tar du helt enkelt bort en bil som står stilla mitt på gatan utan någon förare. /toggleid Det är så att man ska kunna se allas ID på distans så att det blir lättare att kunna banna folk eller liknande.

Är du whitelistad på serven? Ja självklart!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har hänt att jag blivit bannad här på servern för några småfel, som att vara afk när jag ligger död och glömt bort att svara på /me. Men det mästa har varit felaktiga bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka