Accepterad svennebanan69 | Medlem ansökning [RAKETEN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

missarn

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? svennebanan69#4361

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Adrian Sjöberg är en man i 20 års åldern som har mörkt hår och skägg. Han kommer ifrån en familj med bra resurser och ett fint hus i England. När han var 13 år så flyttade dom till Sverige. Hans pappa var bara 20 år medans hans mor var 50+ och han tror att det var av hans far som han ärvde att gilla äldre kvinnor som hans favorit intresse är. Han började i en skola där alla barn mobbade han för hans tidiga skägg växt och att han inte kunde svenska. Han började senare i en skola med inte lika många elever och alla pratar engelska. Den skolan kostade väldigt mycket men hans far kunde hantera kostnaderna. En dag så blev dom rånade på alla deras värdesaker och hans far hade blivit mördad i en drogförhandling. Hans mor dog 3 år senare när adrian var 17 år. Efter hans mors död så flyttade han för att få en omstart och han bytte namn för att många folk kände igen han efter hans far död som blev stort på tidningen. Han blir väldigt snabb ireterad och sur.
Sorry om texten var svår att läsa har dyslexi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och seriös för att jag har kört fivem väldigt mycket och har tyckt att det är kul och är bra på det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att rp handlar inte om att du ska vinna alla scenario som du är med i.

Hur hittade du Unive? Har spelat på servern förut men min dator gick sönder så jag kunde inte köra på några månader och jag kolkar mycket på drobz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka