Nekad svennebanan69 | Ban Överklagan [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

missarn

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Länk till din steamprofil (t.ex https://steamcommunity.com/id/ervinchoi) https://steamcommunity.com/profiles/76561198034254778/ Hur länge har du spelat på ortenwave? 3-5 månader. Ja det har jag jag var vice-boss i Paow-Mafia. Beskriv ett bra kriminellt scenario. Oj ett bra kriminellt scenario. Ett kriminellt scenario kan vara allt emellan kidnappningar och bankrån. Ett bra kriminellt scenario för mig är drog och vapenhandel. Detta beror nog på att det är det jag hållt på mest med och är också det som jag tycker är roligast kring scenarion. I en mer beskrivande form kan det ha med att du och ditt gäng till exempel har en stor last vapen som ska fraktas till ett annat gäng som ni har en alians med eller att ert gäng ska sälja av en stor last droger men upptäcker att ett annat gäng också är där. Att det då är viktigt att förbereda sig för allt ränka ut planer både A och B. Ta positioner och hålla en bra kommunikation. Att sedan ifall polisen kommer och man hinner fly, att det då är viktigt speciellt för bossen

Ditt Hex-ID: 11000010468fbba

Vad är din discord tagg? svensken#4361

Vem var det som bannade dig? olle#9785

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-04 170847.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig för att jag c loggade 2 minuter efter att jag har dött vilket är ett regelbrott men jag gjorde inte det med avsigt för att en i ballas stog och gömde sig bakom en vägg och sköt mig och en annan direkt så dom la första skottet vilket jag tycker är konstigt att dom inte får några återgärder på men sen så åkte han fram och sa h ungen och sen så åkte han och då så c loggade jag för att jag trodde att scenariot var över.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en lallare som sprang runt och lallade i cosa nostras gäng hus som jag var med i och sen så sprang han ut för att vi tänkte döda han så när vi kom ifatt med bilen så var vi utanför gäng huset och då så blev vi skjutna av en ballas grabb ifrån ingen stans och sen så åkte han fram till oss och sa h unge och sa att vi aldrig skulle kidnappa hans grabbar igen sen så åkte han iväg och då så c loggade jag för att jag trodde att scenariot var över.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban utan det var jag som gjorde fel och ångrar det väldigt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns inte mina banns förra året men jag blev bannad två gånger under tiden nu och en var felaktig för att tarzan råkade banna fel och sen var det en gång en grabb som bannade mig i en timme för att jag råkade hoppa in i en bil och hoppade ut direkt igen men han tyckte att jag försökte snå bilen och detta var utanför marja-lisas

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte c loggat och vänta ut mina 25 minuter och bli 12ad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte c logga alls för då så blir det väldigt tragiskt som det blev nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka