Accepterad svennebanan69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

missarn

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229540273/

Ditt Hex-ID: 11000010468fbba

Vad är din discord tagg? missarn

Vem var det som bannade dig? Olof bergman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-20 190331.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snackade skit om Roziii i krim vcn när hon hade kickat mig ingame och kallade henne för äcklig som jag inte borde ha sagt och det var väldigt onödigt och oförskämt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i mitt gäng hus och hade gämg möte och så bad alla om skin för att vi skulle bestämma en klädkod och så skulle vi rösta om vilken färg vi skulle ha så tillslut så bestemde vi oss för att ha röda kläder och så fixade jag några bra röda kläder och så skulle jag bara fixa armarna så att man inte såg igenom tröjan och så blev jag kickad ifrån ingen stans av roziii och det var tydligen för att vi hade skin och behövde vara vid en kläders butik.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att det är en rättvis ban då jag snackar skit om en staff och det kan ni se i detta klipp https://medal.tv/games/gta-v/clips/1kukZkkdGA37Pb/d1337CB9HBCa?invite=cr-MSwzZVAsNDYyMTMwMjQs

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 7 tidigare bans och 4 av dom var för typ 1 eller 2 år sedan minns inte vad jag gjorde då men jag jobbade på Qpark då under den tiden. Dom 2 andra var det att staffsen hade råkat banna fel id och den andra och sista och den värsta är en p ban som jag fick för c logg och det var för att en grabb i ballas sköt mig utanför mitt hus när jag var med i cosa nostra och då lämnade jag efter ett tag för att jag trodde att scenariot var över men det var det tydlingen för att han kom tydligen tillbaka för att loota på vår mark och jag har tagit mycket lärdom av dom bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ha skrivit eller att ha hoppat support och letat efter henna och prata med henne som en vanlig människa istället för att sitta och snacka skit om henne.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska snacka skit om någon utan att hen eller hon vet och att man ska ta kontakt med personen och prata om det istället för att snacka skit om han eller hon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka