Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199089684336/
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Grönlund
Vad är ditt discord namn? svenne#7794
Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär är 16 år gammal
jag har ett väldigt starkt intresse för bilar och motorer
har starka känslor för servern jag gillar den verkligen otroligt mycket
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att kunna bidra med det mesta kan hålla koll på VDM och RDM
VDM står för vehicle deathmatch
RDM står för random deathmatch
hjälpa till med det som behövs eller vad man ska säga
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Reglerna att det alltid är aktiva folk, dom är snälla och trevliga
Hur hittade du Unive? det var en kompis som sa till mig att han ville att jag skulle spela på unive så jag testade och jag började gilla servern mer och mer sen började jag att spela på den ganska mycket
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli ännu bättre än vad jag är nu på att rpa
Vad har du som mål att uppnå på Unive? skulle vara kul att börja jobba som t.ex sjukvård, mekonomen eller något annat
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar enbart på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Grönlund
Vad är ditt discord namn? svenne#7794
Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär är 16 år gammal
jag har ett väldigt starkt intresse för bilar och motorer
har starka känslor för servern jag gillar den verkligen otroligt mycket
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att kunna bidra med det mesta kan hålla koll på VDM och RDM
VDM står för vehicle deathmatch
RDM står för random deathmatch
hjälpa till med det som behövs eller vad man ska säga
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Reglerna att det alltid är aktiva folk, dom är snälla och trevliga
Hur hittade du Unive? det var en kompis som sa till mig att han ville att jag skulle spela på unive så jag testade och jag började gilla servern mer och mer sen började jag att spela på den ganska mycket
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli ännu bättre än vad jag är nu på att rpa
Vad har du som mål att uppnå på Unive? skulle vara kul att börja jobba som t.ex sjukvård, mekonomen eller något annat
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar enbart på unive