Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089684336/
Ditt Hex-ID: 110000143518f70
Vad är din discord tagg? svenne#7794
Vem var det som bannade dig? ~Swedie
Hur lång tid var din ban? 4 dagar 22 timmar 51 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Stöld tjänstefordon ~Swedie. Återstår: 4 dagar 22 timmar 49 minuter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog en polisbil
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är väldigt ny på fiveM och viste inte att det fanns regler sen sa min kompis de och då läste jag igenom dom efter att jag blivit bannad för de va då han sa de till mig. jag blev bannad på grund av att jag tog en polisbil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel hade inte läst reglerna noggrant
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig vart bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle läst reglerna innan
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man ska läsa reglerna noggrant och inte ta tjänstefordon.
kommer aldrig mer sno tjänstefordon.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000143518f70
Vad är din discord tagg? svenne#7794
Vem var det som bannade dig? ~Swedie
Hur lång tid var din ban? 4 dagar 22 timmar 51 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Stöld tjänstefordon ~Swedie. Återstår: 4 dagar 22 timmar 49 minuter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog en polisbil
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är väldigt ny på fiveM och viste inte att det fanns regler sen sa min kompis de och då läste jag igenom dom efter att jag blivit bannad för de va då han sa de till mig. jag blev bannad på grund av att jag tog en polisbil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel hade inte läst reglerna noggrant
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig vart bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle läst reglerna innan
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man ska läsa reglerna noggrant och inte ta tjänstefordon.
kommer aldrig mer sno tjänstefordon.
Har du läst våra regler? Ja