Accepterad Svenne111 | Medlem ansökning [zeetox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svenne11

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? Svenne11

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Andreasson, 1997-01-05 Så alltså 28 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, omtänksam, kan bli upprörd lätt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har Blå ögon, blont hår med mittbenan och klär mig väldigt modernt. Som liten var jag en ensam kille, jag hade inte så många vänner i skolan. På fritiden brukade jag mest sitta hemma och kolla på tv eller spela data spel, mina förlädrar bråkade mycket under min barndom men det blev bättre när jag växte upp. Jag Började på fotboll när jag gick i 4an i grundskolan, Tills jag gick i 9an, sedan slutade jag för att mina för mina föräldrar inte hade råd att jag hade växt upp flyttade jag hemifrån vid 18 års åldern för att söka jobb, mitt drömyrke som liten var Polis, nu är jag 28 år gammal och Pluggar fortfarande till polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med idéer för dramatiska konflikter eller dilemman som karaktärerna kan möta, vilket gör spelet mer spännande och Roligare!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempelvis kan det vara ett sätt att skapa förtroende, bygga ett partnerskap eller göra en deal som leder till fördelar för en själv längre fram, även om det innebär att motparten får vinna just nu.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har vdmat på en annan servern förut, jag lärde mig att tänka efter innan man gör något beslut som kan leda till dåliga konsekvenser.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM- Vehicle Death match, RDM- Random Death Match.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag är trevligt när det gäller RP pratar inte OOC och kan bete sig! Har ungefär 1500 timmar på FiveM Roleplay.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka