Nekad svenisen | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svenisen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199384466984/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sven-Bertil

Vad är ditt discord namn? hej på dig min vackra vän#5924

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2006

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Axel Lundqvist han är 25år gammal när han var liten gillade han och cykla men det bästa va när han fix med hans pappas bilar han kan mycket om bilar så han vill söka till meko och meka med bilar Fixa å sånt han är rädd för spindlar och lilla syster har gått bort det var hans närmste familj medlem hans mamma och pappa har båda knark problem så han och hans syster har gömt sig mycket när han va liten ville han ha en EPA men han fixa aldrig någon så han kommer köpa en i framtiden bara för att åka

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan bidra med en bra rp nivå, jag kommer skapa många roliga scenarion så de blir roligt för båda parterna och jag vill oxå bli medlem för att ansöka om whitelist jobb och även kunna försvara mig vid olika scenarion. jag vill oxå kunna lära mig mer om RP

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra RP, och även skapa roliga scenarion. senare i framtiden så kan jag kanske bli staff eller något sånt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte bara ska gå med vinst i ett scenario utan även spela till motpartens vinst oxå så de inte blir tråkigt. man måste inte alltid vinna ett scenario utan de ska va roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka