Nekad Svenebanane | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Svenebanane

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199035657979

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Söderman

Vad är ditt discord namn? Svenebanane#9348

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Ludvig Svensson och är 21 år gammal. Han har mörkt-skägg mörkt bakåtslickat hår och han har på sig en ljus monklear tröja jeans och jordans. Hans liv har varit ganska tufft för att när han var 12 år så dog hans föräldrar i en bil krok. Hans liv ändrades helt och han började umgås mer med sina två syskon Felix Svensson och hans adopterade bror Theo Svensson (det är hans svenska namn). Han började skita i skolan och fick dåliga betyg och just nu så jobbar han som en reporter is staden. Och inte för så länge sedan så flyttade hans bästa vän till en annan stad och dem tappade kontakten. Men han hittade en ny vän som heter Abdi Hakim och de har blivit väldigt nära vänner på sistdånde. Han har ett väldigt stort intresse för bilar och han har en Bmw en Saab en Volvo och en Camaro. Han har sina bra och dåliga dagar, ibland när han tänker tillbaka på sina föräldrar så kanske det fälls en liten tår då och då men dem andra dagarna så är han oftast glad och positiv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat här sen början på sommaren 2021 och har varit ganska aktiv, spelar här inprencip varje dag (Jag spelar inte tillexempel då jag har träning eller mycket läxor) Och jag vill ha kul med mina kompisar. Jag vill även få ut så mycket som möjligt tillexempel att pröva jobba på jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så många som spelar här och att det är ett bra comunity.

Hur hittade du Unive? Har tittat på streamers som har eller spelar på unvie.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra som möjligt, träffa andra spelare och ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att såklart bli så bra som möjligt och ha så kul som möjligt med både andra spelare och mina vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej och kommer inte bli

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Tillbaka