Nekad Sven Lundin | Medlem ansökning [R4ftyy] [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sven Lundin

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? Evert#9456

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2022

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Glenn Morgansson och är från Förenta Staterna eller som flesta vet det som United States of America. Han är född 1954 och kom till Sverige 1989. Han har alltid haft viljan komma långt i livet och har ett djävla humör. Han kan bli rent skogstokig om någon kallar honom för fula ord och har aldrig direkt brytt sig om andra människor förutom sig själv. Han är lite av en egoist och har alltid varit. Han gillar att åka runt och hänga med sina vänner. Han har många nära vänner som han tillbringar mycket tid med när han inte arbetar. Han har också grova alkoholproblem och har alltid försökt söka hjälp med sina problem i livet men har alltid fått ryggen vänd. Han jobbade som springpojke i tidig ålder för att hans familj var väldigt fattig. Hans pappa var en bonddräng och hans mor var en hemmafru. Han har 5 syskon, hans äldsta bror dog när han var och krigade i Vietnam kriget år 1969. Resten av hans syskon var systrar och de hjälpte till mor där hemma när de inte var i skolan. Glenns familj hade det väldigt jobbigt i USA eftersom att maffian drev området där han växte upp. Anledningen till att han flyttade till Sverige var för att hela hans familj levde i sådan brutal fattigdom, så att han behövde jobba utomlands för att kunna försörja sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan ta RPn seriöst och göra så att folk har en bra tid på servern genom att göra så att folk får ett leende på ansiktet och ge folk en skojig tid de sent kommer glömma för att man har haft det så roligt. Jag kan även bidra med hög RP nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska RPa för att man ska bli mäktig på server och att det ska vara lika i ett scenario så att det inte blir så att bara en person alltid får den bästa utkomsten av ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern ungefär April 2021 och det var genom några bekanta som berättade om servern till mig och då kände jag att köra på servern och har alltid tyckt det är jätte roligt att spela på servern.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka